Дата та час | Тема | Категорія учасників | Реєстрація, запис | Керівник вебінару |
07.04.2022 11.00 | Психологія і педагогіка мотивуючого уроку | Педагоги закладів освіти усіх типів | Подмазін С.І. | |
14.04.2022 11.00 | Як і про що розмовляти з дітьми перед уроком
(психологічні нотатки) | Педагоги закладів дошкільної та загальної середньої
освіти | Сироватко О.М. Бистрицька Д.С. Лисак Г.Г. | |
21.04.2022 11.00 | Інформаційна війна: індивідуальний і суспільний спротив | Педагоги закладів дошкільної та загальної середньої
освіти | Подмазін С.І. | |
28.04.2022 11.00 | Психологічна підтримка дітей під час обстрілів та
бомбардувань | Педагоги закладів освіти усіх типів | Подмазін С.І. |
- «Методики саморегуляції та зниження травматичного стресу» від команди Освітнього центру Верховної Ради України від 05.04.2022
- «Базові основи формування резилієнс (життєстійкості) у дітей».
- Тренінг «Методи реагування під час надзвичайних ситуаций. Частина 1" доктора Моше Фархі.
- Тренінг «Методи реагування під час надзвичайних ситуаций. Частина 2" доктора Моше Фархі.
- Я-поруч! Я-психолог! Як надавати першу психологічну допомогу. від 01.03.2022
- "Перша психологічна допомога у разі гострих реакцій на травмівну подію" від 02.03.2022
- Мама, війна! Як допомогти та підтримати дитину під час бойових дій від 03.03.2022
- "Психологічна допомога під час втрати" від 05.03.2022
- "Як допомогти впоратися з болючим відчуттям тривоги у дні війни" від 06.03.2022
- "Перша допомога: запобігання розвитку хронічної тривожності й розвитку ПТСР" від 07.03.2022
- "Перша психологічна допомога. Психологічна інтервенція. Корисні поради, вправи та техніки" від 08.03.2022
- "Як надавати психологічну допомогу і залишитися в ресурсі" 09.03.2022
- "Психологічна допомога постраждалим та АРТ-терапевтичні техніки в роботі з травмою та горем" від 13.03.2022
- "Психологічна допомога постраждалим та АРТ-терапевтичні техніки в роботі з травмою та горем" від 20.03.2022
- "АРТ- терапія та досвід в роботі з дітьми, дорослими щодо проживання травми, горя та втрати" від 27.03.2022
- Базові основи формування резилієнс (життєстійкості) у дітей від 31.03.2022
- Резилієнс і травма. Практика організації роботи в закладі освіти з дитиною, яка пережила травмуючу подію від 05.04.2022
- Практичні вправи та техніки для дітей при психотравмуючій події від 07.04.2022
- Арт методики в кризових інтервенціях з дітьми від 12.04.2022
- Ефективні рішеняя Google для оптимізації освітнього процесу онлайн від 19.04.2022
- Як надавати психологічну допомогу і залишатися в ресурсі від 19.04.2022
- Тіло та емоції як інструменти допомоги в роботі фахівців психологічної служби у системі освіти України від 21.04.2022
- Психосоматичні розлади та емоції нашого тіла у дні війни: як допомогти дитині. Арт-техніки та вправи» від 26.04.2022
- Надання психосоціальної підтримки учасникам освітнього процесу в період військових подій. Практичний досвід Луганської області від 28.04.2022
- Поняття психології травми від 03.05.2022
- Психосоматика у дітей та дорослих від 10.05.2022
- Стрес. Травма. Діти: перші кроки допомоги від 12.05.2022
- Протидія та реагування на випадки насильства над дітьми в умовах дистанційного навчання в період війни від 19.05.2022
- Конфлікти у школі, які виникають між вчителями і учнями. Впровадження відновного підходу в освітній процес від 26.05.2022
- Сексуальне насильство, як воєнний злочин. Психологічний аспект надання допомоги постраждалим від 02.06.2022
- Сила і руйнівна дія страхів від 07.06.2022
- Вплив психологічної травми на тіло людини від 09.06.2022
- «Сила і руйнівна дія страхів. Частина ІІ» від 14.06.2022
- «Запобігання та протидія проявам домашнього насильства: діяльність закладів освіти. Системний підхід» від 16.06.2022 року
- «Ресурсні стани. Відновлення психолога після роботи з клієнтами, які проживають кризи, втрату та горе» 23.06.2022
- «Психолог –світлячок. Ліричні теревені» 28.06.2022
- «Протидія торгівлі людьми в Україні в період війни» від 30.06.2022
- «Основи професійної та емоційної безпеки фахівця в умовах надзвичайних ситуацій» від 13.09.2022
- «Основи емоційної компетентності» від 29.09.2022
- «Практикум з розвитку ресурсного мислення як складової емоційної компетентності» від 13.10.2022
- «Профілактика вторинної травматизації у дітей та дорослих» від 27.10.2022
- «Відновлення життєвих неперервностей (практикум на основі моделі BASIC PH)» від 10.11.2022
- «Особливості реагування дорослих та дітей на стрес: що важливо враховути в період війни» від 08.12.2022
- «Основи позитивного підходу в роботі з дітьми і дорослими» від 22.12.2022
- «Як зберегти емоційне здоров’я: модель розгорання» від 12.01.2023
- «Вплив війни на поведінку дитини» від 26.01.2023
- "Особливості психолого-педагогічного спілкування з дітьми, які проживають травматичний досвід" від 09.02.2023
- "Дитячі травми: особливості формування і проявів під час війни" від 23.02.2023
Немає коментарів:
Дописати коментар